Przyszła wreszcie pora na największy skok w GTA V …
Strzały w głowę | Zabij 20 wrogów strzałami w głowę |
Sygnałowy | Zmień światła mniej niż 10 razy |
Celność | Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 60% |
Misję rozpoczynamy w Vanilla Unicorn Trevora. Po krótkiej namowie wszyscy wyruszamy terenówką na akcję. Kierujemy się do tunelu pod wieżowcami niedaleko banku Rezerw Federalnych. Zatrzymujemy się w tunelu i czekamy aż pojawią się furgonetki banku.
Kiedy w końcu ujrzymy je na horyzoncie rozkładamy kolczatkę w tunelu i oddalamy się nieznacznie. Po cutscence jedno auto przebije oponę, a my wyskakujemy z jeepa z karabinami i wyrzucamy ochroniarzy z pojazdów. Po kolejnej cutscence, w której nasza ekipa szybko wymieni uszkodzone koła będziemy mogli ruszyć dalej.
Rozpoczynamy krótką podróż do parkingu pod bankiem. W tym czasie Michael będzie uspokajał porwanego ochroniarza. Bez najmniejszych problemów docieramy do rampy załadunkowej i rozpoczyna się mozolny i długi spacer po złoto. Następnie równie nudny powrót do banku.
Po cutscence, w której załadujemy nasze ciężarówki będziemy musieli jechać za Trevorem. Szybko okaże się, że namierzyło nas Merryweather. Prywatne wojsko wysyła pokaźną armię w naszą stronę. My musimy przełączyć się na Franklina, który sterując światłami umożliwi ucieczkę ekipie i zatrzyma Merryweather. Na złoty medal możemy użyć tylko 10 zmian świateł.
Dojazd do strefy przeładunku złota w Chargery (Gauntlety) wcale nie oznacza końca kłopotów. Błyskawicznie namierza nas Merryweather i musimy rozpocząć obronę przed kilkoma falami ataków. Bronimy się nasza wspaniałą trójką. Po odparciu nieprzyjaciela pojawia się kolejna cutscenka, w której żegnamy się z porwanym ochroniarzem. Dostaje sztabkę złota i ma siedzieć cicho.
My niestety musimy uciekać przed policją, na szczęście wystarczy tylko jechać za naszą ekipą, która ma wyznaczoną trasę. Po kilku minutach pościgu chowamy się przed policją w tunelu na autostradzie. Znikamy tam przed helikopterem i wjeżdżamy do podstawionych ciężarówek. Schowane w naczepach pojazdy totalnie dezorientują policję i uciekamy jej już w cutscence.
Ostatnim etapem misji jest dojechanie z dziupli do domu Michaela. Czasami blokuje się brama wjazdowa do jego posiadłości ale można wejść przez furtkę. Misja kończy się ostrą cutscenką, w której wszyscy się kłócą.