Jedna z największych firm zajmujących się produkcją gier komputerowych oficjalnie przyznają się do błędu. Studio Rockstar wypuściło na rynek we wrześniu 2013 roku najnowszą produkcję gry GTA 5 na konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Niestety ważna aktualizacja (1.08), która miała dokonać niewielkich poprawek w trybie sieciowym oraz dać graczom możliwość napadów na banki, wprowadziła także zmiany w jakości grafiki – rzecz jasna na gorszą. Choć problem ten dotyczy głównie konsol nowej generacji, nie obyło się bez echa. Gracze dostrzegli go natychmiastowo, gdyż różnice w teksturach były rażące.
Fani GTA 5 szybko zareagowali na pogorszenie jakości grafiki, podejrzewając że jest to celowe zagranie ze strony studia. Oczywiście równie szybko doczekaliśmy się odpowiedzi ze strony Rockstar, którzy zapewnili graczy, iż był to nieprzewidziany błąd programistyczny, nad którym będą pracować. O postępach prac możemy odczytać ze strony www studia Rockstar, warto jest jednak nadmienić, że to nie pierwsza taka wpadka znanej firmy. Już wcześniej zdarzało im się udostępnić aktualizacje, po których jakość grafiki znacznie spadała. Miejmy tylko nadzieję, że tym razem szybko uda im się rozwiązać problem, bo jak wiadomo gracze nie lubią tego typu wybryków.